BEZÁRT!

Sziasztok!
Az a nagy helyzet hogy elcsináltam ezt az egész történetet...ennek másképp kellene végződnie..
Tudom,hogy nem olyan jó mint a többieké (mert már rájöttem nem vagyok jó írónak)..ez egy érzés...emiatt nem fogom bezárni a blogom..mert szeretek (f)írkálni..de nemtudom igazán hogy mi legyen a következő blogomban megírva..mert rájöttem hogy csak a szereplőkkel foglalkoztam..és nem volt külvilág sehol sem..ebből már csak egy pár fejezet van hátra szerintem max 30 rész lessz összesen szóval..még 5 rész és PUFF..

Úgyhogy egyenlőre még semmi ötletem sincs a következő blogolmhoz ami lényegesen jobb lesz ennél..Várom az ötleteiteket a chatbe esetleg majd nyitok egy új menüpontot hogy oda írhassátok az ötleteiteket!

Mindenesetre azért remélem hogy nem fogjátok elfelejteni ezt a történetemet hiszen..nagyon "jó" véget szánok neki..ami szerintem megmarad az emlékezetetekben mert nem lesz éppen teljes a happy end hanem "Half Happy End" lesz...


A következő blogomhoz..keresnék egy másik blogírót is..hogy ketten dobjuk majd össze a részeket...szóval lehet jelentkezni...persze ha gondoljátok..én egyvalakire már gondoltam *remélem tudja ki az* csak nemtudom hogy szeretné-e mert már ír egy másik blogot

Szóóval..kezeket a billentyűzethez..START..és hadd lássam azokat az ötleteket a következő blogomhoz..!

Pusziika

6 megjegyzés:

Szija!

Ne haragudj hogy ilyet írok de te hülye vagy. Még hogy nem olyan jó. Ez az egyik kedvencem. Ezt azonnal felejtsd el!! Én szívesen vállalkozok az "egy másik blogíró" szerepére is.!!! Téll nagyonügyi vagy ilyen még csak eszedbe se jusson, hogy nem jó,!!!! :D :D
Pux:Lyly

SZijjaaa!
Tudom,,tudom..
Kösziike..nekem meg a tied..:D
Megpróbálom elfelejteni..
Amúgy rád gondoltam mint másik blogíróra!!
:D:D teis ügyi vagy!!

Puszkóó

egyetértek lilyvel
hogy mondhatsz ijet?
kedvenc blogjaim közé tartozik



nati voltam

..én akkoris úgyfondolom hogy elrontottam.. :D
azért köösziii


Cuppiiika

nincs mit



nati voltam

Sok blogot olvastam már, ami a twilight-tel kapcsolatos volt, de szerintem ez nem tartozik a szar oldalak közé!!!!
Nekem pl ez az egyik kedvencem!
Pucca