BEZÁRT!



Az előzőt is olvasd el!! Valószínő hogy még nem olvastad!!

ezt olvasd el előtte : A múltad a jövőm! 21.rész (Gyilkos vágy)














Ezeket a dalokat ajánlanám ehhez a részhez: 

Pussycat dolls - Hush Hush

EVANESCENCE-=- My Immortal

http://www.youtube.com/watch?v=B3YrOlv9Djc

Voice Within-Christina Aguilera

http://www.youtube.com/watch?v=U7qOsti5r2U&feature=related
Leona Lewis – Run
http://www.youtube.com/watch?v=n0rjfGvwMdE

Kovácsovics Fruzsina- Csak egy idegen

http://www.youtube.com/watch?v=yDdk0Ya0R1s

Kovácsovics Fruzsina - Add vissza Őt!

Jamie Winchester -It's your life






Mire észbekaptam  Brian és Emmett lefogott..Moniquet pedig lefektették a földre.

- A két csigolyája között eltört a porckorong. - állapította meg Carlisle
- Lebénult? –kérdezte Bella
- Igen, de van esélye kihordania a gyermekét. Bár nem természetes úton hanem ki kell majd operálnunk belőle, és mesterségesen fogjuk majd táplálni mindkettőjüket.  –felelte
- A kicsi kioperálása után… elmegy, igaz??- kérdezte ismét
- Azt hiszem igen…,de most vigyük fel az itthoni kórterembe- mondta Carlisle majd egy szúró pillantást vetett rám
- Shh, nem lesz semmi baj. Nyugi Jasmin! Most felmegyünk, oké? Hallassz?-kérdezte csöndesen

Nem feleltem semmit. Nem érdekelt már semmi, csak hagytam hogy Alice felvonszoljon az emeletre.
Olyan szánalmasnak éreztem magam. Olyan lealázottnak, hogy gyilkos ösztönök támadtak rám. Hogy elvadultam és hogy szemtelen őrült voltam a saját családommal szemben. De Edwardnak nem bocsájtok meg, mert elmondhatta volna, de nem tette. Meg tudtuk volna beszélni szépen és nyugodtan.
Nekem már csak egyvalaki maradt. Az én kisbabám, és most lehet hogy baja esett a hülyeségem miatt. Azt soha nem bocsátanám meg magamnak.

És most miért vannak ennyire oda Moniquért? Mit követett el hogy ennyire megszerették? Még anyu is..?!
Esme és nyilvánvalóan Carlisle is lenéz engem és biztosnak tartják hogy egy ilyen lány nem mehet hozzá a rendes  fiukhoz, pedig ő sem egy angyal…
Egy csapásra sorsokról döntöttem. És ezáltal kiszúrnak majd velem, mint egy gyilkossal.
Mert az vagyok, képes lettem volna megölni az általam legjobban utált személyt.
Még nem tisztult le teljesen az elmém.
De ha igaz amit Alice mondott, hogy megváltozik, hogy jó lesz..akkor..
Neki már nincs sok hátra..kihordja az egyetlenegy gyerekét és elbúcsúzhat az élettől..de talán az én ölésvágyam hozta meg számára a békét, a megnyugvást..általam lesz belőle jószívű vámpír..ugyanakkor lebénult és nem tud mozogni, mesterségesen etetik és lélegeztetik..sőt majd a kisbabáját kioperálják belőle…mekkora fájdalom lesz ez neki..ez mind szörnyű..és én tettem..
Nincs merszem bemenni hozzá és a szemébe nézni..”hé én öllek meg és most itt vagyok”
Ez olyan mintha vér tapadna a kezemhez és gyilkos lennék.
De az is vagyok. Megöltem egy vámpírt. Mert körülbelül 3 hónap múlva meg fog halni. Nem is láthatja majd a babáját.
Lehet hogy bocsánatot kellene kérnem tőle addig amíg nem késő. Igaz, hogy sok gonoszságot művelt velünk, de ki tudja hogy előtte milyen élete lehetett..hogy nem erre tanították-e..nem lehet tudni..és most már nem is fogjuk megtudni..
De az a szemét csaló…Edward..megcsalt engem és most tőle várja utolsó gyerekét Monique.
Ennek ellenére Moniquera már nem annyira haragszom, hiszen neki ez a képessége..mit csináljon vele..De Edward elmondhatta volna hogy mit műveltek..és mikor lennt átkarolt..ő már akkoris tudta..és nem mondta el..
Jó lehet hogy kiakadtam volna, hiszen mégiscsak megcsalt..de akkoris..kevesebb baj lett volna belőle..Nem is értem hogy, hogyan szerethettem belé..
Az életem eddig értelmetlen volt..most már csak egyetlenegy dolog számít…a baba..

2 hónapon át gondolkodtam ezeken a dolgokon..kisebb nagyobb kizökkenésekkel mint például az evés,mozgás..

Senki nem szólt hozzám..mert látták hogy úgysem beszélnék velük..
Közben Carlisle kezdett megenyhülni a szememben és kivizsgálásokat tartott amiből megállapította hogy nem szenvedett kárt a baba és hogy kislány lesz..
Közben már jókora volt a hasam és Edward csak mosolyogva nézte a növekedését..de én nem vetettem Edwardra különösebb figyelmet…
Egyedül Rose és Alice közelében beszéltem egy kicsit..ők voltak balról és jobbról a támaszaim hogy fel ne „boruljak”.
Már kezdtük elfelejteni az esetet..és még mindig nem mentem be Moniquehoz..de Carlisle mindig mondott pár szót róla mikor megvizsgált. De egyre elszomorítóbb volt a helyzet..azt mondta morfiumokkal tömve egész jól van..és nem tudják megvizsgálni a babát mert Monique nem engedi..nem tud kommunikálni..csak Edward olvassa ki a gondolataiból..
Végül újra emlékeztetnem kellett magamat arra a szörnyű napra…hogy egy gyilkos vagyok..

7 megjegyzés:

Ez nagyon durva.. szegény Jasmint úgy sajnálom. Nem direkt csinálta..Tényleg Monique megfog halni? Várom a folytatást!
Puszi Bogyoka

Azt hittem, hogy Jasmin el fogja hagyni a Cullen családot, és egyedül neveli fel a gyermekét. Vagyis ...hogy inkább Edwardtól távol.
Edwardot egy kicsit sajnálom, hogy most látja Jasmint minden nap,és a baba növekedését, mégsem lehet velük. :(
Kíváncsi vagyok, hogy ezt hogyan fogod a végén kigabalyítani... :)

Szijjasztok!
Nem is tudjátok mennyire sok esemény történik még addig és sajnálom de nem szolgálhatok igazi happyenddel vagyis csak félig!
azért köszi a kommentet!
Igen valahogy most én is szomorú lettem mert haqtással van rám a történet :S

Szija:)
én most az előző részt is ideveszem met igy jobb egybe irni mint külön-külön:)én imádtam mindegyik részt de kicsit szomorú...sajnos:(nagyon sajnálom Jasmint...de Edwardot egyeltalán nem...de Monique most megfog halni?és akkor a kicsivel mi lesz??oké a Cullenék felnevelnék öket de akkor is...és hát Jasmin nem tudom mit fog tenni mert nem lehet könnyű azzal a tudattal lenni hogy ő miatta fog meghalni Monique és hogy a gyereka anya nélkül marad...már nagyon várom a folytatást és remélem hogy hamar jön:)
puszi,szerii(L):),Rosalie

sietek nyugii..és hidd el mindenre van tervem
Pusziii..én is szerii (L)

szuper
extraszuper mind a két rész
én mondjuk megnéztem volna hogy moniqeal mi lenne ha nem halna meg de így is jó

várom a fojtit nagyon


nati voltam

Szijaa Nati!
köszii..igyekszem hogy jó legyen..
=)
Sietekk!!
Pussz