BEZÁRT!

Végre megbékéltem a gondolattal hogy valaki már nincs köztünk.

Az esküvőt terveztük. Éppen ma megyünk megvenni a ruhákat.
Elképzelni sem tudom magam abban a gyönyörű fehér ruhában. De már nagyon várom..jaaj nagyon az utolsó pillanatra hagytuk mivel holnap lesz az esküvő dehát, Alice gyors lesz…remélem.

- Jasmin..és csajoook! Indulhatunk vásárolni?- zökkentett ki gondolataimból Alice
- Menjünk!-kiáltottam majd bevágtam egy huncut mosolyt


Alice kiválasztotta a lehető legdrágább esküvői ruhaboltot majd beráncigált minket oda..

Körülbelül 2 óra hosszáig kerestük a megfelelő ruhát..de azthiszem megérte ..és a többieknek is.. Ugyanis Esmének egy barackvirágszínű.lágy hatású ruhadarabot választottunk..anyunak egy nagyon aranyos barnás árnyalatú puffos ruhát..Rosienak egy kék..a mellénék összefogott csini ruhát..Alicnak természetesen egy lila „Alices” ruhát…és nekem egy álomszép fehér..a melle felett csíkozott ruhát..ilyen szépet mégsosem láttam..pontosan illett rám..
- Ruhák kipipálva –szólt Alice majd lehúzta a kis cetlijén a ruhák szót
Láttam hogy a következő szó a : torta . Ezen el is csodálkoztam mivel nemtudom ki fog enni belőle de ráhagytam ..biztos tudja mit csinál
A díszletek zöldes-kékes árnyalatban lesznek megrendelve..ez kivételesen az én ötletem volt.

És végre hazamehettünk..
- Alice drágaságom már azthittem sohasem végzünk..-szólt kedvesen Esme
- Pontosan 4 órát vásároltunk. Lemértem- szólalt meg
- Phú..nem semmi..nem hittem hogy kibirom.-röhögött anyu
Otthon mindenki fáradtam rogyott be a kanapéra. Egymás hegyén-hátán feküdtünk.

Bejöttek a fiúk is..és nemhittem volna de..Emmett ránkfeküdt utána jött Jasper Edward..és reméltem hogy Carlisle már nem ugrik a kanapéra..
Ő csak a falnak támaszkodva figyelte a hülyeségünket.

- Naa srácok..ilyen hamar elfáradtatok egy kis vásárlástól?? Na jó beismerem én is elfáradtam!- kuncogott Aice majd ő is a halom tetejére ugrott…

Ezen jót röhögtünk..majd Carlisle is beadta a derekát..

Szóval egymás hegyén hátán feküdtünk és beszélgettünk a jövőről,az esküvőről..egészen holnapig..

Majd Alice és Rose kirángatott és felmentünk készülődni közben a fiúk is készülődtek.
Később Esme és anyu is feljött és ők is segítettek sminkelni meg öltöztetni .

Megbeszéltük hogy egy kis meghitt esküvő lesz vendégek nélkül ..bár Alice szerette volna ha mindenkit meghívunk.
Mikor készen lettünk kimentünk  a kertbe és  odaáltunk a kék rózsás kapu alá.

Megfogtuk egymás kezét.

- Megígérem neked Jasmin Cullen az örökkévalóságot mellettem..és szerető társad leszek mindörökké és kitartok melletted az idők végezetéig. Szeretlek.
- Megígérem neked Edward Cullen az örökkévalóságot mellettem..és szerető társad leszek mindörökké és kitartok melletted az idők végezetéig. Szeretlek.

Majd megcsókoltuk egymást.

- Úristen!
- Lám-lám minket nem is hívtatok meg??- üdvözölt egy ismeretlen gonosz hang
Majd odafordítottam a fejem hogy lássam kik ők..de gonosznak látszódtak..

2 megjegyzés:

Sziija(:
jó lett ez a rész is(:
nagyon tetszett az mikor mindenki egymáson feküdt(:xD
és szerintem a Denali-klán vagy a Volturi lehet...*gondolkodik*
már várom a következő részt(:
remélem hamar jön(:
puszi,Rosalie

szija!!
köszii
:D ez ilyen "beteges humor" xD
háát szerinntemm a 2. lehetőség ál majd elő :D
szeirntem holnap lesz
puszii