BEZÁRT!





-Szóval ki az apa?- kérdezte ismét Carlisle és látszott rajta hogy ideges

Ideges amiatt hogy fiai közül valaki megbecstelenített egy nem a családhoz tartozó gonosz nőt. Ezzel hatalmas bűnt követtek el a Cullen fiúk. Valaki közülük  Monique babájának az apja. Óriási hiba volt megbecsteleníteni egy nemkívánatos személyt. Az is hiba volt hogy egyáltalán Moniquet  a házba engedték.

Éreztem hogy Edward szorosabban ölel a kelletténél de azt annak tudtam be hogy a gondolatokat olvassa. És ő már tudja hogy ki az apa.
Monique még mindig nem volt hajlandó kinyitni a száját.
Mindenki a másikat fürkészte aranybarna szemeivel. Senki sem tudta ki az apa kivéve Moniquet és Edwardot.
Erősen gondolkoztam azon , hogy elvétettünk egy súlyos hibát…Amikor Rosék a hálószobában voltak ugyanabban az időpontban valaki más is volt valamelyik hálószobában. És anyu energiasugara csak a magzatra koncentráltak..ezért lehet hogy Rose is terhes és Monique is. Úgy utálom Moniquet. Mindig keresztbetesz nekünk.
Észre sem vettem mikor felemelte a kezét és felém mutatott, a másik keze még mindig  hasán volt.
Mit csináltam már megint?! Már csak az kéne hogy miatta kitiltsanak a családból.

Mindenki felém nézett..de hamarosan észrevettem hogy nem is engem néznek igazán..Hamar rájöttem hogy mire gondolnak. Megfordultam hogy megbizonyosodjam róla hogy tényleg ő áll itt mellettem az életem szerelme akit most gyanúsítanak. Sajnos csalódnom kellett.
A szemébe néztem de ő nem mert rám nézni.
Mostmár tudtam tényleg csalódnom kell benne. Sokkolt. Egyszerűen nem tudok mit szólni. Próbáltam kiszakítani magam öleléséből..de mielőtt elengedett volna a fülembe súgta:

- Ő tette velem.

Még utoljára ránéztem majd nekiugrottam Moniquenak. Éreztem ahogy köremim belemarnak húsába,ahogy fogaim bevésődnek nyakába. Ahogy sikít a fájdalomtól a földön és próbál ellenállni. De túl gyenge. Érzem hogy mindjárt vége hogy mindjárt eggyel kevesebben leszünk.  Már a kezem a nyakánál volt, de ekkor még sikerült kinyöszörgnie utolsó kívánságát:

- Ké..kérlek..ne ölj..meg..én manipuláltam E..dwardod..de nem gondoltam…rá hogy..terhes leszek…meg fogok..változni…ígérem…

Véreres fekete szemekkel néztem rá melyet már elborított az ölés vágya vagy éppen az öngyilkosság gondolata.
Már ott tartottam hogy eltöröm a nyakát,de megszólalta számomra a legkedvesebb hang:

- Ne öld meg!- suttogta Edward 
Élesen néztem rá, mintha már nem tudnám ki lenne..ez a hang egy hazug csalóé. Ez a hang a legborzalmasabb hang amit hallottam valaha is. A tulajdonosa egy félrecsinált szánalmas féreg. Nem is értem hogy várhatok tőle babát.
- Micsoda??- borította el agyamat a méreg
- Igaza van.. -szólt Alice –Megbánta a bűneit,láttam…-felelte
-  ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!! Én ezt már nem bírom!!!!! MENTEN KETTÉTÖRIK A FEJEM!!!!! NYUGODJATOK MÁR LE!!!!!!!! –ordította Jasper majd kiugrott az ablakon a messzi rengetegbe
- MONIQUE SZÁNALMAS VAGY!! DE JASMIN NE ÖLD MEG!! MONIQUE A HIBÁS!! DE A GYERMEKÉT NEM MUSZÁJ MEGÖLNÖD!! – üvöltötte Emmett
- Jasmin…-mondta lágyan és sajnálkozva Esme

Carlisle nem tudott mit mondani csak átölelte Esmet mintha féltené TŐLEM.

Végül megszólalt:

- A legokosabb ötlet hogyha nem öljük meg Moniquet, mint Alice is mondta megbánta a bűneit. Mi most szépen lenyugszunk, megkeressük Jaspert és utána megbeszéljük mi lesz a többivel.-tanácsolta Carlisle
- Nem kell ezt tennünk- mondta a legförtelmesebb hang amit hallottam.

De ekkor valakinek roppant a nyaka.





Komikat plss!! Az előzőket köszii!

7 megjegyzés:

Huuh..csak ennyit tudok mondani:D Ez nagyon durva:D Nem gondoltam volna ezt..Edward miért,miért ? :(
Hamar legyen friss kíváncsi vagyok,hogy kinek roppant a nyaka!
Pussz, Bogyoka

Szijaah!!
hát igenn..igenn..
ma lesz friss
:)

jajj olyan részeknél tudod abbahagyni, hogy az hihetetlen!!

biztos nem monique nyaka roppant, mert a gyerekeinek a képét már kiraktad... nagyon várom a kövit!

nicolle

nem akarom elárulni ..de a vámpírok mindent kibírnak..

persze...nem törte kit teljesen a nyakát..

Na kész... ez azért durva. Én mint apára Brianre tippeltem, mert hát Emmett épp el volt foglalva, Jasper nem tenne ilyet sosem Alice-el, még ha Monique-nak ez is a képessége... De azt, hogy Edward?! Azt hiszem, hogy ennél jobban nagyon már nem lehet megtekerni ezt a történetet... :D

Szija!
Vannak fordulatok az tutii!!
De azért ez jó..hogy ilyen..izgalmas nem??
vagy tévednék?