BEZÁRT!

Háát azthiszem elérkeztünk a végéhez..ennyi volt..és tudom hogy megígértem hogy 30 fejis lesz..de úgy nem jött ki..és több ihletem sincs a folytatáshoz..úgytűnik.. még sokáig fognak aludni edwardék..

Szóval ez van..és sajnálom hogy meg kell válnom tőletek....!! Hiányozni fogtook! Neveket nem sorolok mert félek hogy kihagynék valakit és megsértődne..de köszönöm mindenkinek hogy olvasta a blogomat és megajándékozott a véleménynével (már aki..). Na mindegy!
Fájdalmas búcsút kell vennem tőletek kedves olvasóim..és "úgy csináljatok hülyeséget hogy figyellek tieteket"!! xD
Nah pusziii sziasztoooooooooook..majd még találkozunk!!
=(

4 megjegyzés:

ennyi? befejezted? nem is írsz másik törit?? lécci írj!!! nagyon szeretem az írásaidat! remélem még fogsz írni!

totál egyetértés!!! :D Lyly

Szia!
Végre végig olvastam a töridet, és meg kell, hogy mondjam: ESZMÉLETLEN JÓ!
Ezt vétek lenne abbahagyni!
Nagyon tetszik ahogy fogalmazol, és a történet is szuper lett. Nagyon szívesen olvasnék álltalad írt történeteket! Gratulálok!
Puszi: Join

Szió4
Sajnálom ,hogy vége van. Én egy kicsit szomorú vagyok ,hogy így lett vége. Boldogak,de ketten már máshol..
Különben a történet tetszett és ez a fejezet is, csak szomorú lettem tőle és nem boldog. Igaz mindenki boldog lett.. :)
Remélem írsz még majd valamikor egy másik történetet és majd értesítesz minket! ;)
puszik Bogyoka