BEZÁRT!



Tudom hogy most ezért utálni fogtok..majd megtudjátok ha elolvasstáok!! És bocsi de máshogy nem bírtam megoldani.. :S :( Amúgy a vége kicsit mégjobban csöpögős  lett volna a amentésnél véletlenül nem a „nem” gombra kattintok..hát így másodjára nem lett annyira jó mint elsőre…de remélem így is jó lett…igyekeztem az elsőhöz hasonlót írni..és tényleg bocsi :S
Na puszi

Ezeket a dalokat ajánlanám:
http://www.youtube.com/watch?v=z8MB8zzj6oM&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=GC_tKAjP3tc
http://www.youtube.com/watch?v=bgrj3_chMNY
http://www.youtube.com/watch?v=jVbkz_3lO3c

- Nos igazából nem tudtuk hogy pont most tartjátok az esküvőtöket..a kölykök miatt jöttünk..megegyeztünk hogy nincsenek kölykök nem igaz?? Meg kell ölnünk őket!- mondta Aró
- Ezt nem tehetik!!- kiabáltam
- Hohó kislány én nem sietném el a dolgot..!Jane tedd a dolgod!-üvöltött megint Aro
- Nee..kérlek nee Aro!- sikongott Alice

Mindenki a földre rogyott.
Alig bírtam ki ezt a fájdalmat..olyan volt mintha maga a halál látogatott volna el hozzám. Nem tehetik ezt a gyerekeimmel..meg kell védenünk őket.
- A gyerekek..edward..-csak ennyit bírtam kinyögni.. ott voltak védtelenül ..ártatlanul.és megölik őket és nemtudunk semmit sem tenni ellene

- Tudjátok..úgysem tudnátok legyőzni minket mert erőfölényben vagyunk..és ne próbáljatok ellenállni mert titeket is megölünk..van egy halálosztónk is immár..opsz ezt nem is kellett volna elárulnom..na mindegy- hunyorgott Aro és elnevette magát
- Nos kedves halálosztó..megmutatná hogy működik maga??-kérdezte bájosan Marcus

Közben láttam hogy Edward erőlködik és egy „utolsó” szerelmes pillantást tesz felém.
Én nem értettem..de viszonoztam.
- Máris.-mondta a „halálosztó” és egy pillanat alatt a gyerekek előtt termett.
Majd azon kaptam magam hogy Edward egy szempillantás alatt felugrik..és  odaveti magát a gyerekeim elé hogy őt érjék a halál „sugarai”.

Most értettem meg. Az én egyetlenem feláldozta magát értünk.
- Neeeeeeeeeeeeeee! Kérem engedjenek oda..!Ez nem lehet!-  törtem ki a fájdalmak közepette..

Ott hörög..vonaglik..és folyik belőle a vér..bőre most emberszínűre váltott..szeme pedig vérben forog..de
a gyerekeknek nincs semmi baja..

- Oké..elég lesz..jó fiú voltál „halálosztó”..  ennek nem kellett volna így történnie .sajnálom..a történtekre nézve..nem lesz több kivégzés..de azt sajnálom a legjobban hogy nem csatlakozott hozzánk.. szegény Eddy..Na jólvan Jane elengedheted őket.. azthiszem megyünk..a jóból is meg árt a sok..nemigaz?? Viszlát.- gúnyosan kacarászott Aró majd elfutottak

Oda húztam magam a fejéhez és  az ölembe vettem. Könnyeim végigfolytak az arcán.
- Szere..szeretlek- suttogta és többet nem mozdult
- Én is szeretlek- mondtam úgy hogy csak ő hallja

Adtam egy csókot a szájára és lecsuktam szemhéjait.
A gyerekek a hátam mögé bújva figyelték az eseményeket és közben ők is sírtak..a többiek pedig távolról figyeltek minket egymás vállára borulva..
- Shh..-suttogtam a gyerekeknek bizonytalanul..de nem vált be

Azt vettem észre hogy teste eltűnt a kezemből..és helyette egy fehér oroszlánt tartok az ölemben..


Felállt, egy gyönge pillantást vetett ránk..majd elfutott az erdő rengetegébe..és többet nem láttuk..



Komikat is kérek!! :D Aki lusta belépni..a chatbe is írhat xD..ezekre a véleményekre most nagyon kíváncsi vagyok!! és téyleg mindenki írjon..

12 megjegyzés:

MEGINT ELSŐ VAGYOK
nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon jó fejezet lett
megható
és rövid de nembaj

csak igy tovább



nati voltam

sorryka megint én vagyok
megnéztem a lyly vel közös blogotokat és nagyon teccet a prológus

érdekes a történet és alig várom hogy elkezgyétek

mikor lesz az első fejezet rajta?

pux nati

Szia!

Te most komolyan megölted Edwardot?-sííííííííííííír
Jó fejezet lett habár hiányolni fogom Eddy-t ^_^
szegény Jasmin meg a gyerekek nemrég születtek meg alig lehetek az apukájukkal erre meghal.
.Önfeláldozó Edward.

Siess a következővel.

Azért remélem még van valami terved a Fehér Oroszlánnal.

Puszi:Daisy

MEGÖLTED EDWARDOT?????????? ezt nem hiszem el!! uhhh.... valószínűleg valahogy még visszajön Ed. alig várom!
jó írást! puszi!

nicolle

Nagyon jó lett!!! További jó írást!!


Yoopi

szija
nem hiszem el hogy megölted Edwardot....*sír*de remélem hogy vakahogy visszahozod...(:már várom a kövit(:remélem hamar jön(:
puszi,Rosalie

Szia nati!
köszii..megpróbáltam minél csöpögősebbre csinálni :D

Nem tudom..mert nem nagyon van hozzá iletem, meg nekem kicsit elment a kedvem tőle :S
Puszi

Szia Daisy!
ahaaaa
hát eléggé hamar meghalt..
dee amúgy nemtudom mit tudok kihozni a fehér otoszlánból
Puszkóó

Szijaa Nicolle!
Hát más értelemben fog visszajönni :D
puszii

Szia Yoopi!
köszi


Szija Rosaliee :D
hát igen..megkellett ölni szegényt..
valahogyan..
hamar jön :D
Puszii

ez moost komooly ne máá, Ed :(
de amúgy n agyon jóó lett csak szomorú :/ :(

;) csak így tovább tehetséges vagy :D

Szija Sz*!

hátt ennek is be kellett következnie..igyekeztem a volturis stílust felvenni talán ezért lett jó..meg a vége az télleg szomcsi volt..
köszii :D
pusz