BEZÁRT!

Komikat kérek!! : D vajonn kik lehetnek a titokzatos vendégek?? : D

9 megjegyzés:

én vok az első

és tom is hogy kik azok

de nem mondom meg

jó lett
szép ruhák
nati voltam

Szija!
örülök hogy legalább egyvalaki ír komit! :D
koszi
nekem jasmin ruhája tetszik a legjobban
Puszii

aaaa!!szerintem jackob black!!ha igen ird le nekem!!koszi am nagyon jo lett!!puszi G.

á-á neem ő..valami "nagyobb"ra gondolj
:D
puszi

akkor a volturi??talalt??? :D puszi G.

talált bizony..
:D

Szia Vampire Bella!
Egy kérésem lenne megengednéd hogy lemásoljam Luke és Lilian képét, mert én is irogatok és már régen keresek egy férfi föszereplőt és Luke képe pontosan magfelelne.
Kérlek!!

Szija!
Ezt meg sem kellett volna kérdezned =)
hát persze hogy elviheted =D
Érdekelne az oldalad címe,
Megnézném hogy te mit alkotsz?! :D

pusszancs : Vampire Bella

Köszi, hogy megengeded.
Az oldalam címe www.vegkezdet.blogspot.com, de még elég kezdetleges és csak készülőben van a hétvégén rakok fel több dolgot úgyhogy inkább csak jövő héten nézd meg.
Köszi mégegyszer!
Puszi: Bogi