BEZÁRT!

/Hazaértünk. Jól a fejembe véstem az utat. Gondoltam találok még ott pár nyomot... egy titkos levelet a fában esetleg...nemtudom./

Másnap reggel, anya elment Angelához...már régen találkoztak. Elhatároztam hogy amíg Angelánál van elmegyek a rétre. Apa sem volt itthon rendszerint ketten vagyunk itthon mert apa mindig a barátaival van.

Elindultam. Beszálltam a Rabbit-be és az erdőhöz vezettem. Majd végigmentem a kijelölt útvonalon és ekkor hirtelen megtorpantam.
Nem sikerült észrevétlennek maradnom.

A francba -gondoltam magamban.

-Bella, Bella te vagy az?!?- kérdezősködött a csodaszép férfi
/Mi??!Ez honnan tudja anyu nevét?!/- háborogtam magamban

Megreccsent egy ág.
/Kellett nekem megmozdulnom -.-" .../

-Bella??!- kérdezte ismét..majd iderohant..
/De hogy ért ide ilyen gyorsan...alig láttam ahogy mozgott.Mégis hogy??!Kiderítem, de most..most mit mondjak neki?!/

-Szia - mondtam zavartan
-Te ki vagy?- kérdezte
-Mi közöd hozzá!!?- mondtam mérgesen majd elrohantam.

/Egyszerűen nem tudtam mit csináljak..Persze..azt hozzá kell tenni arra nem gondoltam hogy utolér... ilyen vagyok én..teljesen mint az anyám.../

/Olyan ismerős volt az arca mintha hallottam volna már róla valamikor.../

- Nem...ez nem lehet! - most jöttem rá hogy ő az
Ott állt előttem.

-Mi nem lehet?- érdeklődött kicsit idegesen
-Hagyj békén te mocsok..amit tettél az anyámmal az megbocsájthatatlan...Hallod hagyj..??! De mégis mit képzelsz..hogy mersz ezek után visszajönni..egyáltalán nem szégyelled magad..!? hogy tehetted ezt..mégis hogy???!!- mondtam egyre mérgesebben...majd..majd hirtelen átváltoztam..de de ez furcsa.. nem támadtam rá..sőt..sőt ez meglepő de odabújtam a leengedett kezéhez és..


Megsimogatott.


/Innentől tudtam hogy anyunak igaza volt mikor a réten azt mondta : nagyon tud szeretni,szinte mérhetetlenül./

Visszamentünk a rétre..majd hirtelen visszaváltoztam.

- Jasmin Black vagyok - mondtam kicsit nyugodtabban
- Mii??! Te..te pedig úgy hasonlítassz Bellára..és az illatod is..te...te csakis Bella lehetsz..de nem.. tévedtem...kár hogy nem hallom a gondolataidat- mondta majd észrevette hogy mit mondott és próbálta terelni a témát..
- Bella ho....?- kérdezte
- Gondolatolvasás?? Ezt meg hogy csinálod? - egyre furcsább volt..: a gyors futás,a gondolatolvasás, ja és a hidegség amit éreztem mikor megsimított.
- Ennél többet nem árulhatok el. - mondta majd eltűnt.



1 megjegyzés:

rem...jó lett...rövidek de sokat fogok frisselni!!