BEZÁRT!

Az erdőnél voltunk.
- Anyu..maradj itt megnézem hogy itt van-e okés?
-Oké megpróbálok nem eltűnni. –mondta egy széles vigyorral az arcán
Már a réten voltam. Ott volt.
-Tudtam, hogy jössz. – mondta mozdulatlanul a fűben ülve.
Csillogott.
-Én..én tudom mi vagy. De tudod ez egyáltalán nem lep meg…mert én farkas vagyok. De azt viszont nem értem hogy mért nem égsz el ha a napon vagy?Hm?
-Ezt egy ilyen hülye vámpír sztoriból hallottad igaz?-kérdezte megvetően
- Hát ami az illeti igen.
- Tudod…én nem égek el a napon és a kereszt sem használ..a fokhagymát meg nem szeretem. És csak tűz által halhatok meg vagy esetleg ha kitörik a nyakam. Ennyi. Nem nagy cucc. Egyébként nem kell félned mert vega vámpír vagyok…szóval nem eszlek meg.
-Óh..értem. És mit takar ez a vega vámpíros cucc?
-Azt hogy csak állati vérrel táplálkozom.- mondta majd odaugrott hozzám
 Bella is itt van?
-Igen..de féltem hogyha rögtön idejönne akkor észrevennéd és elrohannál.- mondtam izgatottam ami a hangomból is hallattszott.És egyre erősteljesebben kezdett dobogni a szívem.Amit ő is észrevett mert megbámulta a két „kis dinnyémet”.
-Okos. De..biztos hogy látni akar engem?
-Igen..az ígéretedről lenne szó amit még megígértél neki a szülinapja után.


Megjött anyu.
-Gondoltam elindulok mert már régóta várakoztam-nyögte meglepettséggel az arcán miközben Edwardot nézte
- Bocsáss meg!-nyöszörögte ki magából Edward. Majd láttam hogy „sír”


Anyu odament hozzá és olyan hévvel csókolóztak hogy ilyet még életemben nem láttam. Zavarban voltam. Észrevettek és abbahagyták.
-Edward nekem ezt nem szabadna ott van a férjem Jacob és a lányom..milyen példát vesz majd rólam.!
-Jót mert nagyon jól tudsz csókolni!És a lányod nagyon okos sőt szép is!
- Ne tereld a témát! Megígérted nem? És tudod hogy miről beszélek ugye?
-Gondolom – mondta Ed elszomorodva
-Ja és mást is megígértél- vágott közbe anya
- Az már tényleg megcsalás lenne..de megígértem…sajnos mostmár teljesítenem is kell
-Sajnos?
-Csak a férjed szempontjából..-javította ki Edward az előző megszólalását
- Én is pont így gondoltam-lépett közbe anya

-Hahóó! Én is itt vagyok!De inkább ne is fiygeljetek rám!-mondtam megint zavartan
Rám néztek. Majd folytatták beszélgetésüket.
-Szóval akkor mikor teljesíted igéreteidet?
-Jól meggondoltad?Biztos hogy vámpír akarsz lenni?
-Én öregszem Edward…én nem várhatok és nincs mit meggondolnom…-mondta anya
-És mi lesz a következményekkel? Ha Jacob elhagy?Mi lesz? Hm?-kérdezte
-Tudod én nem nagyon bánkódnék…Már nem szeretem…Soha sincs otthon... Még csak ránk se hederít…Tudod mióta nem csókolt már meg?4 hónapja…Most boldog vagy?- mondta majd előtört belőle a sírás
-Bocsáss meg én nem akartam…-mondta Ed
-Azt hiszem jobb ha én megyek-mondtam majd eliszkoltam…

(Bella szemszöge)
-Szóval én azthiszem ha te úgylátod akár az egyik igéretet akár ma is teljesíthetem…persze nálatok..ha nem gond…Bella én akarlak téged de nem biztos hogy később is…de ezt majd az ígéretek után mondom el hogy miért-mondta furcsán Edward
-Oké szerintem mehetünk..Jacke úgy sincs otthon és Jasmin meg szerintem vásárolni ment…

Megcsókoltuk egymást majd elindultunk.
Furcsa de úgy éreztem szeret. Az én Edwardom szeret.

A háznál.
Elindultunk a hálószoba felé és közben kigomboltuk egymás ingét miközben szenvedélyesen csókolóztunk. Jól esett ajka hidegsége.Elértük a hálószobát. Mire már teljesen meztelenek voltunk.
-Biztos akarod?-kérdezte
-Hát persze!
Majd nyögéseket hallattunk nem gondolva arra hogy mi történik.És hogy itthon van-e Jacke vagy Jas.

8 megjegyzés:

Remélem jó lett

ebből lesz egy két bonyodalom!

nekem tetszett!
de nem úgy volt hogy az oroszlán beleszeret a kutyusba??? :(
Rem az is hamar ideér...
Szeretem a Bella+Edward párosítást, sőt az a kedvencem(:D)...de most nem őket akarom,hanem Ed+Jas-t! :D :D :D
...bocs picit akaratos voltam :P
de am tetszett nagyon a rész...és már várom a folytit! :D
Pux

nyugii az iss lesz..csak előbb egy-két binyi-bonyi...várd ki a végét

Én is kutyus+oroszlánt akarok!!! ;-) ügyi vagy,mikor lesz friss??? :)

minden nap van

Akkor jó,mert tényleg naon jó a törid!!!Team Kutyus!!! ;-)

nem Jacke Jake