BEZÁRT!

(Bella szemszöge)
Hirtelen beszakadt az ajtó. Szétugrottunk és magunkra húztuk a takarót. Jacob volt az. Kirángatott az ágyból.
- Hogy mertél megcsalni? Hm? Hogy mertél megcsalni és pont egy vérszívóval? Kis ri_anc!
- De Jake ez egy ígéret én..én nem tettem semmi rosszat…amúgy is tudod hogy egyáltalán mi van velem? Egy hónapja meg sem csókoltál.??! És amúgyis láttalak egy bokorban téged és Leaht farkas alakban hogy ti  … !
- Ne merj ilyet mondani jó? Hogy mersz ilyet mondani?Én nem csináltam semmi rosszat egyedül csak te vagy az aki karvarsz…Jasmin is csak miattad született meg…én nem is akartam..egyedül te..és még most is én vagyok a hibás?? Hát azt már nem!!

Hirtelen átváltozott majd lekevert nekem egy rettentő nagy pofont.(Farkas alakban)
Elestem. Ordítottam. Majd elájultam. Hihetetlenül égetett az arcom ilyen fájdalmat rég éreztem. Valami meleg csöpögött az arcomról. Kezdtem rosszul lenni. Még hallottam hogy Jasmin bejön és a nevemet ordibálja!!


- ANYAA!Mit csináltál vele apa?? Ez te voltál?De miért? Miért kell tönkretenni az életem..! Ha anya meghal az csakis a te hibád lesz!Mindjárt megérzed azt a fájdalmat amit én érzek! Utállak! Utállak! Utállak!
Hallottam hogy valaki átváltozott de ez nem Jake volt. Jasmin??! Végre az én kicsikém farkas lett! Legalább boldogan halok meg még akkor is ha megcsaltam a férjem.De miért hallok farkas morgást?!

(Jasmin szemszöge)

-Anya tarts ki…elintézem..ap…Jacob Blacket és elviszlek a kórházba.
- Ne aggódj…elviszem Carlislehoz az én Bellámat és rendbehozza…Bár úgy aggódok érte..mivan ha…áh hagyjuk…inkább nem gondolkozok ezen…! Bella ne aggódj nemhagyom hogy meghalj!
- Oké vidd gyorsan..de én ..hol találhatom meg ha itt végeztem??
- Legyél a mezőn..! Alice odamegy és elvezet a házunkhoz!
-Menj!!!- mondtam szinte már lélekvesztve

Majd nekiugrottam a saját apámnak…muszáj elintéznem..anya a legkedvesebb számomra…miért tette ezt  vele…jó lehet hogy anya megcsalta de akkor is…miért kell őt halálra ítélni..
Elkezdtünk harcolni…Először úgy tűnt ő áll nyerésre de nem…én következtem..igaz gazdagabb lettem pár súlyos harapással de akkoris ezt meg kell tennem anyáért…ő is megtett értem mindent! Én is megfogom tenni amit ő értem tett!
Már alig volt erőm mégis harcoltam..a tulajdon apámmal de semmilyen szeretetet nem éreztem iránta nem is törődött velünk..és még csodálkozik.!Ez tényleg hihetetlen!
A harc döntetlen lett de úgyláttam hogy eltört az egyik lába..majd meggyógyul…nem sajnálom..remélem ki is rúgják a falkából…! Megérdemelné..! Az más kérdés hogy velem mi lesz …most sietek..sietek a rétre hogy mielőbb láthassam anyut!