BEZÁRT!



Esztelenül rohantam. Nem törődve azzal hogy mit gondol rólam az apám.Már nagyon siettem számomra az volt most a legfontosabb hogy épségben lássam anyut. Olyan volt mintha ikrek lettünk volna. Nagyon szerettem. Tulajdonképpen ő volt a legjobb barátnőm.




Még mindig farkas alakban voltam de..a réten ott volt egy lány..gondoltam Alice az.


Törékény, tündérszerű és nagyon csinos. Kedvesnek és aranyosnak tűnik, ezáltal rögtön felébreszti bennem a meséket. Élénk, lelkes, temperamentumos és nyitott lánynak tűnik.Az öltözködési stílusával azonnal beköltözik a szívembe.


Nem akartam visszaváltozni mert akkor nem tudok gyorsan futni. És nemtudom bitosan hogy visszatudok-e változni megint farkassá.


Rámszegezte aranybarna szemét majd megszólított.
- Gondolom te vagy Bella lánya..Jasmin! Én Alice Cullen vagyok, Edward testvére.Gyere megmutatom hol van anyud! Egyébként a Cullen házban ahol mi is lakunk! Remélem nem félsz egy vámpíroktól teli háztól!?



- Bólintottam- jelezve hogy mehetünk és nincs ellenvetésem
- Siessünk…tudod Bella állapota nagyon súlyos és lehet hogy át kell változtatnunk! De ez az egyetlen megoldás hogy megmentsük!- mondta miközben rohantunk



Erre nem számítottam. Át kell változtatni? És mindez Edward miatt. De mégis nem tudtam rá haragudni. Csak azt tette amit anya kért tőle. És nem ő tett rosszat neki hanem az én ex-apám.



Odaértünk az ajtóhoz és visszaváltoztattam magam emberré.
Alice elcsodálkozott mennyire hasonlítok anyára.
- Hihetetlen
  vagy! –mondta
- Tudom…- mondtam majd elmosolyodtam..de mihelyst eszembe jutott anya lefelé görbült a szám
- Tudod azt látom hogy Edward elhatározta hogy átváltoztatja anyukádat!Nincs más lehetőségünk.
-Oké…én nem bánom…de azt remélem hogy anyu nem fog rámtámadni vagy a családtagjaid..!
-Dehogy…na de most menjünk mert nemsoká át kell változtatni Bellát!



Benyitottam. Majd észrevettem a nagyra nyílt aranybarna szemeket amint engem ámulattal néznek.

-Hali…!- és megpróbáltam egy mosolyt erőltetni az arcomra
-Nahát..nem is tudtam hogy Bellát már klónozni is tudják Alice stílusával- mondta az izmos,fekete hajú
 srác
- Fogd be Emmett! Amúgy szia Jasmin én Rosalie vagyok. A családtagjaim sorban Carlisle, Esme, Emmett.én azaz Rosalie és Jasper
 és  Brian.
- Öömm, örülök hogy megismertelek titeket.-majd mindenkivel kezet fogtam és megpusziltam őket.






Végignéztem a családon és láttam egy kedves arcú vörös hajú nőt, egy szőke hajú férfit aki nagyon műveltnek látszott,az izmos srácot Emmettet , Rosaliet a szőke szépséget..és egy titokzatos arcú göndör hajú fiút aki gondolom Jasper és egy anyának igen szimpatikusnak mondható gyönyörű  vállig érő barna hajú pasas.