BEZÁRT!










2 nap múlva megérkeztünk a Denali-klánhoz.

- Sziasztok! Csak nem megnézitek Bellát? Nagyon sokat fejlődött!- köszöntött minket Irina
- Szia! –mondtuk egyszerre
- Gyertek be! Bella mesélt rólad Jasmin! És ahogy mondta tényleg Alicera hasonlítassz egy kicsit!
- Köszönöm !- ez az Irina nagyon szimpatikusnak tűnt, nagyon kedves


Majd beléptünk a házba.


-Sziasztok! Már régen jártatok erre!- mondta Tanya Carmen és Kate
-Tudjátok van egy új tagunk! Monique ! Hát nem nagyon jövünk ki vele de ha elküldjük akkor csatlakozik a Volturihoz!-mondta Irina kicsit sziszegve

- Csá! Mondta Monique a konyha felől!
- Szia!-mondtam hátha kisűl belőle valami jó

Hát az első beszólása alapján tényleg nem volt szimpatikus. De hátha meg tudjuk változtatni a véleményét az „életről”!

- Ööh…Szi..Sziia..é..én Edward ..Cu..Cullen vagyok! Szóval én Edward Cullen vagyok!-nyögte ki Edward
- óÓh szia Edward!Örülök hogy megismerhettük egymást! Ilyen helyes vámpírfiút még nem láttam!
-  Köszönöm! És mellesleg te is jól nézel ki!- mondta rám sem hederítve
Oldalba böktem. Láttam hogy Monique-t bámulja még mindig. Na  majd megmutatom én neki hogy ki a jó nő! De ha ezt a lehetőséget elszalasztja és Moniquet választja én ..én engem már nem érdekel

- Hol vannak anyuék?-…vágtam közbe nehogy elkezdjenek flörtölni
- Kiderült hogy Bellának az a képessége hogy feléleszt dolgokat a szeretetével! Eddig még csak növényeken próbáltuk ki! A fonnyadt virágokat virágzóvá változtatja..!
Most a növényházban vannak!Próbálgatják a képességét!
Gyertek!

Megláttam a növényházat!
Óh anyu nemsokára láthatlak! Már nagyon hiányzol!

- Jasmiiin! Drága lányom! De régen láttalak!
- OÓh Anyuu!

Szaladtunk egymás felé majd szorosan megöleltük egymást!- annyira régen láttuk egymást hogy képtelen voltam elengedni.
-Mostmár annyit lehettek együtt amennyit akartok!-mondta Tanya
Megöleltem a többieket is!
- Éppen a képességemet próbálgatjuk! Ez hasznos lenne az orvostudományban! És tudod mindig is orvos akartam lenni! Carlisle-al dolgozhatnék együtt is akár!
- Ennek nagyon örülök! És hogyha feltételezésem szerint nem csak növényeket tudsz konzerválni akkor valami mást is!! Anyu ezzel te lehetnél az évszázad vámpírja!

- Tudod van még valami más is! Brian eljegyzett!-mondta majd megcsókolták egymást
- Mondtam én neked hogy hozzádvaló pasi!- majd anya oldalba bökött

Mindenki röhögött!

- Tudod anyu nekem is van itt valaki! Edwarddal szeretjük egymást! Igaz?-majd ránéztem Monique-ra
- Hát igen! Én is már az eljegyzést tervezgetem!-mondta Edward meglepett könnyedséggel

Bementünk. Beszélgettünk még egy csomót!

- Anya ezt majd otthon megbeszéljük de van egy ötletem  Rosalieval kapcsolatban nagyon örülne neki!-mondtam és arra gondotlam ha anyya feltudja éleszteni anövényeket  akkor egy magzatot is fel tud majd éleszteni…! Ez egy tökéletes ötlet lesz!
- Oké Jas…szerintem menni fog!

Nagyon eltelt az idő mert még egy teljes napig beszélgettünk.
Megegyeztünk hogy hazamegyünk együtt. De Irina Moniquet is ránktukmálta pár hónapig.
Elfogadtam a  tényt. De most felettébb boldogabb voltam mert Edwrd meg fogja kérni a kezem és anyu is otthon lesz végre.


Elköszöntük majd elundultunk hazafelé nyugalomban. Azzal a tudattal hogy végre kezdenek rendbejönni a dolgok.

9 megjegyzés:

Szija:)
nagyon jó lett ez a rész is:)
tetszik:)
és annak a Monique -nek van valamilyen képessége vagy Edward márt bámulta annyira??és Rosalirval kapcsolatba is kiváncsi vagyok:)már nagyon várom a frisst:)
puszi,Rosalie

Szija!
köszi már ngyon vártam erre a "lelkesítő" kommentre!
hát tulajdonképpen Monique-nak az a képessége hogy vonzza a férfiakat vagyis elszedi a pasikat a Cullenektől!
Rosalinak pedig teljesülni fog egy régi vágya!
Ennyit mondhatok!
Igyekszem frisselni...lehet hogy még ma felrakom a következő részt!
Puszii

cija!
én azt mondanám neked h sztem ne zárd be a blogot csak ha szükséged van tarts egy kicsi szünetet!
Amúgy nekem az egész történet nagyon tetszik! nagyon jól írsz, és a történet is érdekes!!
cuppos!

Szia! Ne zárd be kérlek a blogod. :D
Én nagyon kíváncsi vagyok rá, hogy mi lesz a vége, főleg most, hogy még Monique is képbe került. :)És ott van még Rose is... szóval sztem még jól megfogod tudni csavarni azokat a szálakat, és hát eddig sem volt épp az a megszokott Twilight sztori. :)

És az a szavazás is bizonyította, hogy vannak akik szeretik a történetedet. :) Ne hagyd abba!!!

Sziasztok!
Hát nemtudom...kicsit megtorpantam ezen a ponton..
Valószínű hogy ezt a BEZÁRÓSDI dolgot nem gondoltam komolyan de a többit amit lírtam nagyon is vegyétek komolyan!
Stephenienek is nem csak a saját véleménye számított hanem más kritikái is ...ez adott neki erőt a folytatáshoz!
Amúgy meg azt hiszem minimum 20 maximmum 25 fejezet lesz összesen ez a történet.
Azért köszi! Kösz az önbizalmat amit adtatok nekem!
lehet hogy 1-2 napig eltűnök de előtte biztos bedobok egy részt!
puszi: VampireBella

istenem ne ne ne ne hagydd abba nagyon jó!!folytasd,kövi feji,ez nagyon jó!! csak így tovább !!:D
pusz:Gigi

oh köszi! és mindent köszönök!
már minden teljesen rendben van!
azt hiszem ma jön a következő feji!

Szia!!hmm nagyon érdekelne tovább a fanfictionod.Kérlek folytasd eddig nagyon jó.Nagyon ügyesen vezettted át a történet fonalát és így izgalomban tartasz minket olvasókat.:D csak így tovább.grat.
Puszika :CRISSY
UI:Kérlek folytasd!!!

köszönöm a hízelgést!
:D
így sokkal jobb!Sokkal jobb hogy végre vannak olvasóim igérem ma felrakok egy újabb részt