BEZÁRT!




Kb. 3 nap múlva

- Bejöhetek??- kopogott Rose
- Aha..gyere!- bólogattam majd felültem a fekvő helyzetemből

Leült mellém az ágyra.

- Figyelj,nagyon furcsa dolgok történnek velem. Nem tudom mi a bajom de olyan mintha terhes lennék,de ez lehetetlen .- húzta össze szemöldökét Rose
- Aháá, szóval sikerült!!Gratulálok Rose!!- visítottam
- Lehet hogy kicsit beteges! De régen vettem egy csomó terhességről szóló könyvet. Olyanok voltak benne hogy miről ismerhető fel a terhesség meg mit kell csinálni hogy ne essen baja a babának. Szóval onnan tudom ezeket. De kérlek ne tartsd ezt betegesnek! Bocsi nem figyeltem. Amúgy mit mondtál?- kérdezte
- Rose..Rose..figyelsz te rám?? Terhes vagy!!- visítottam újból
- De hát ez lehetetlen .- vetett be egy bizonytalan mosolyt mintha őrültnek tartana.
- Nyugii..nem vagyok őrült..de terhes igen- mondtam
- Mi..? De..de..? Hogyan..?- kérdezte összezavarodottan
- Mindent elmagyarázok! Tudtam hogy szeretnél egy babát és arra gondoltam felhasználom anyu képességét..vagyis feltámasztjuk a magzatot..és mikor Emmettel a hálószobában voltatok ,na akkor vetettük be anya képességét. És úgy látszik sikerült is. Amúgy én nem tudom hogy lettem terhes de biztosan valami csoda történt.
- Szóval én most terhes vagyok???-ugrott fel
- És én is –felugrottam átöleltem, forogtunk és együtt visítoztunk.

-Csajok..gyertek, kaja idő! Sajnos Moniquet is vinnünk kell nagy pechünkre. De azért siesse…!
- Drágám,képzeld lesz egy kislányunk!!-ugrott a nyakába Rose
- Rose,kicsim hogy beszélhetsz ilyen butaságokat! Hisz vámpír vagy?!-hitetlenkedett Emmett
- Hosszú történet..majd elmeséli! Azért nevet ne felejtsetek el választani! - fordultam Emmetthez -Amúgy én is terhes vagyok!-  fordultam vissza az ajtóból
- Rose, én drágám..annyira örülök..egy kisfiú- egyre szorosabban és szorosabban ölelte és örömkönnyek potyogtak az arcából

Gondoltam hagyom őket. Főleg ennél a történelmi pillanatnál. Emmett sír?? Ez számomra olyan hihetetlen!Az örömkönnyek egy igazi apából jöhetnek..biztosan boldogok lesznek!


Lementem. Edward átölelt.
10 perce várunk Moniquera..közben Rosék is lejöttek.
Majd újabb 10 perc múlva lebotorkál a lépcsőn Monique.

- Hé srácok-nyöszörögte –Én azthiszem nem megyek-vallotta be és a hasát fogta
- Óhh..ez remek-közölte Alice flegmán
- 20 perc-suttogta Rosalie
Láttam hogy még mondani akar valamit.
- Azthiszem terhes vagyok-nyögte ki

A döbbenettől mindenki álla leesett és csak bámult maga elé. De szó szerint.
Alice,én, Rosale és anya egymásra néztünk. Mind a négyen ijedt arcot vágtunk.

- Na gyerünk lányok..mit tudtok amit mi nem?- sunnyogta Jasper
- Hát azthiszem nekünk is kellene tennünk egy bejelentést Jasminnel. – mondta még mindig halkan Rose

Egymásmellé álltunk majd együtt elkezdve:

- Terhes vagyok.

- Rájöttünk hogy a képességem képes újraéleszteni egy magzatot és..-kezdte anyu
- És Rosékon alkalmaztuk.-folytatta Alice

A többiek csak ide-oda pillantgattak. Rám, Rosera, Bellára és Alicera.

- Ennek nagyon örülünk lányok és én is megvagyok lepve..mert el vagyok árasztva az ijedtség,meglepetés,öröm hullámaival.
- Gondolom Jasminnek Edwardtól lesz babája, Rosenak Emmett-től de..
- De akkor ki az apja Monique babájának??- fejezte be Carlisle meglepő éllel a hangjában a mondatot..









Megjegyzést ne felejts el írni :) köszii

14 megjegyzés:

áááááááááá!!! hogy lehet itt abbahagyni? lécci siess a következő fejezettel, mert meg fogok őrülni!!

ui: ha tetszik az oldalunk, kitennéd a többi közé? nálunk már kint vagy!
www.immortal-nightfall.blogspot.com

nicolle

Szija:)
jajj nagyon jó lett ez a rész is:)
nagyon tetszik:)
nah és akkor most (hogy is szokták mondani)most ugrik a majom a vízba(vagy valami ilyesmi...xD)kiváncsi vagyok hogy Jasmin hogy fog reagálni arra hogy Edward Monique gyerekének is az apja...kitörik a balhé:)hihi
már nagyon várom a folytatást:)
és hogy áttalakítottad az oldalt az is nagyon jó lett:)
puszi,Rosalie

De honnan veszed,hogy Edward az apja? Most fog még csak kiderül..Igaz lehet,hogy Edward lesz...jaaj ne:D
Pussz, Bogyoka

Szija Nicolle!
Ugye milyen gonosz vagyok?? *ördögi kacaj* :D
ma fennt lesz a kövi
aha,kiraklak :)

Sziaa Rosalie!
pontosan..hát kifog törni a balhé rendesen arról biztosíthatlak..
sietek!
köszi!!

Szijaa Bogyóka!
Jaaj de bizony :S
Sajnos Edward az apja!
Puxx

Na ez durva! Ezt nem gondltam volna h Edwardtól lesz gyereke! Ez jujjjj! De hgyan és miért? És jujj mikor jön a kövi? kérlek mod h minnél hamarabb ezt nem bírom ki :D nagyon jó milyen balhé lesz én már látom is:) szegén y Jasmin ezt azért nem érdemlte meg!
sok pusziii:Vivenna

Hali !!
Úrr isten Úrr isten Úrr isten !!! Júhhj jööjöön már akövi !! megőrülök !! jajjajjajajajajjjj !!!! Ez nagyon jó lettt !!!!! Júúújújúúúúújjj
puszi : Ficsorka

Az bizooonyy!
Majd mindent megértessz :)
Ez kicsit olyan "Eliszes" volt :D
Pusszzii

Az bizooonyy!
Majd mindent megértessz :)
Ez kicsit olyan "Eliszes" volt :D
sietek
Pusszzii

köszönöm, hogy kiraktál!

Edward az apja??? jesszusom!!! ebből botrány lesz! de mikor? hogy??? most már nagyon felcsigáztál!! alig várom a kövit!

nicolle

Sietekk!!
Puszii

kicsit harizok rád most

hogy hagyhattad itt abba?
borzasztó
siessa kövivel mert mgőrülökXP


nati voltam

Szija Nati!
:D
*gonosz kacaj*
igen az :)
ma felrakom !
Puszii