BEZÁRT!








Levonultunk a széles lépcsőn.
A fiúk nagyot néztek. Emmett még füttyentett is.


- Huhúú..ezek ám a dögös csajok!Rose azthiszem jeles alkalom lesz a ma este!- röhögött és Rosalie bájosan felé rebegtette pilláit
- Esme drágám..gyönyörű vagy!- mondta Carlisle majd nyomott egy csókot Esme homlokára
- Azt hittem a sápadt bőrnél és az aranylószemektől nem lehet szebb de tévedtem!-mondta Jasper ugyanazzal a hanglejtéssel ahogyan kezdte a mondatát.
- Bella..te jó ég..huúh..ez..ez nem semmi..csodálatosan nézel ki!-mondta Brian kicsit meglepődve


Néztem ahogy Edward lesütött szemekkel,de mégis gyönyörködik bennem. Majd végül kinyögte hogy:
- Egyszerűen gyönyörű vagy!-mondta lassan majd újabban az üresség homályába lépett

- ÁÁÁÁÁÁH…én ezt már nem bírom tovább!!!!- ordított Monique majd idegesen felköpködte magát az emeletre és bevágta a szobája ajtaját úgy..hogy azthittük beomlik az emelet…

Egymásra néztünk mindannyian majd vállrándítással jeleztük egymásnak hogy ”kitérdekelMonique?!”

Láttam hogy mindenki a saját párjával foglalkozik ezért nem akartam őket megzavarni így hát nem volt más válaszásom odaálltam az ablakhoz..A tájat fixíroztam.


Milyen gyönyörű is a természet. Pont most van alkonyat. Mint annakidején mikor Edward először megcsókolt. Milyen csodálatos volt az-az alkonyat. Életem első csókjával az álomhercegemtől. Ma ez már csak egy álom.
Hallottam hogy közeledik valaki,sejtettem hogy ő lesz az.

- Alkonyat van..-kezdtem meg mondandómat
- Pont mikor először csókoltam meg életem egyetlenegy értelmét..a legcsodálatosabb teremtést az egész világon…lehet hogy ismered..nem is tudom..-mondta majd megpróbálta bevetni a féloldalas mosolyát többkevesebb sikerrel.

Fölémhajolt és átölelt hátulról. A kellemesen hideg fejét a homlokomnak nyomta. Jól esett,de nem sokáig tudta mulasztani a fejfájásom.
Nem akarok Carlisle-tól kérni fájdalomcsillapítót hogy megzavarjam őket.
Majd később felmegyek az orvosi szobájába. Ha befejeztem a kibékülést Edwarddal.

- Tudod,nem tudom hogy történhetett..egyszerűen valahogy nem tudtam uralni a testemet.-mondja szomorúan
-..és ha ez neked fájdalmat okozott én megértem és jogosan haragudsz..-folytatta de nem tudta befejezni mert adtam neki egy hosszantartó gyönyörű csókot.
És elindultam fölfelé a lépcsőn..mert már nem bírtam tovább.

Betévedtem Carlisle orvosi szobájába és elkezdtem kutakodni a fájdalomcsillapítók között.

Kiválasztottam egyet..majd elolvastam hogy hányat lehet beszedni belőle..

„felőnőtteknek: napi maximum 4-szer de nem ajánlott várandós állapotban szedni”

Várandós…ez a szó megragadt bennem..mi van ha.??Mivanha terhes vagyok!!!??Ez nem lehet,vagyis lehet mert..
Elfelejtettem említeni de mikor visszajött Edward akkor megtörtént..és én kezdeményeztem. Ő először ellenállt de aztán végül belement a mi kis játékunkba. Nem akartam részletezni,de nagyon jó volt..csakhogy..elsőre terhes legyek az kicsit fura…

Megyek keresek egy terhességi tesztet.

Elvégeztem. Egyértelmű hogy terhes vagyok. De most hogy így jobban végiggondolom észrevehettem volna.
Úgy döntöttem hogy még nem árulom el senkinek..majd inkább ha elkezd nőni a hasam..még Edwardnak sem..


Bocsi hogy kicsit eltűntem..de még most is dolgozatokat írtunk..megprónálok hétvégente szinte mindennap frisselni.
Komikat plss!! kösziii

8 megjegyzés:

szija! azt szeretném mondani, hogy jó amit írsz, csak olyan érzésem van, mintha csak minél hamarabb túl szeretnél lenni a fejezet írásán. Egymás után csak történnek fontos események, és minden olyan hirtelen és gyors.

jó lett
nagyon
moiqnak kitől lessz két gyereke
már nagyon várom a fojtit


nati voltam


pls új kép jasminről

Szija:)
nagyon jó lett ez a rész is...mondjuk most egy kicsit nekem is gyors...de azért jóóó:)
és Monique-nak kitől lesz gyereke??főlleg ha Cullen??kiváncsi vagyok...:)már várom a folytatást:)
puszi,Rosalie

Nicolle:
Hát nemtudom most kicsit belezavarodtam mert az elején mikor kezdtem a történetet megvolt hogy mi lessz a vége de most eszembe jutott egy jobb befejezés és azt próbálom valahogyan megvalósítani.
Igérem lassítok!

Nati:
köszi szépen
nem árulom el mert nem szeretném lelőni a poént de gondolkodhatsz rajta :D
oks rakok újat

Rosalie14:
köszi neked is :)
megfogadom a tanácsaitokat és lassítok picit :D
neked sem áeulhatom el de sztem egy kis idő múlva rájössz
ma felrakom a következő részt


Pusszii

nagyon jó lett már alig várom a kövi részeket..........:D

köszi
sietek!!

kössszi az új képet



nati voltam

szivesenn
Puxa