BEZÁRT!






Leültem egy fotelba mert még mindig görcsölt a hasam és fájt a fejem.
Úgygondolom hogy egy ilyen nem mindennapi magzat biztosan érzékelné hogy törődöm vele.
Elkezdtem simogatni a hasam ( a magzatot) majd kissé múltak a görcsök.

Ez a gondolat hogy terhes vagyok, feldobott. Nem gondoltam volna hogy nekem is lehet majd egy cuki kislányom, akit történetesen Angienek hívnak majd, mint egy angyalt.
Mindig is vágytam egy kisbabára amit ölelgethetek hogyha rossz kedve van. És simogathatom pihe,puha bőrét hogyha fájna valamije.
Lehet hogy be kellene szereznem pár terhességről szóló könyvet bár nemhiszem hogy hasznát venném..mert ez nem egy átlagos szülés lesz…gondolom
És mondjuk örökölné Edward haját..az én számat..Edward orrát…és még sorolhatnám mennyi minden jár a fejemben.
Vajon Edward hogy fog ahhoz a gondolathoz állni hogy én terhes vagyok..és a család?
Álmomban mikor a jövőbeli házunkban voltam akkor láttam már a kislányomat, Angiet. És meglehetősen nagyon cuki volt..egy angyal sem lehet szebb nála.
És azthiszem Edward megállná a helyét mint apa..bár lehet hogy nagyon féltené a mi kis Angienket azért ő lenne a legjobb apa..én meg a legjobb anya..mint Carlisle és Esme. Gondoskodó,féltő,megértő,kedves szülők.
Álomba ringatott az anyaság gondolata.
Nem tudom meddig aludhattam de
még mindig ott volt a kezem a hasamon mikor megláttam hogy bejött Alice.

-Bocsi!Én csak megakartalak nézni! Hogy van a pocaklakó?-kérdezte
- Tudtam..hogy nem fogom tudni eltitkolni- mosolyogtam még kicsit kómásan
- Hát igen..ez van..de mivel nagyon hálás vagyok neked és a legjobb barátnőm egyike vagy ezért ez titokban marad.-mondta
-Oh, köszönöm Alice..-nélküled üres lenne az élet hálákodtam egy öleléssel
- Amúgy , örülsz neki?
- Ez volt minden vágyam! Szeretnék jó anya lenni! – suttogtam egy mosoly kíséretében
- Ennek örülök! De majd Carlisleal is tudatni kellene mert nem szeretném ha komplikációk lépnének fel!
- Oké..majd együtt megmondjuk neki! Amúgy most hogy közbejött ez a terhesség téma..beszélnünk kéne valamiről hármasban anyuval..! Nagyon fontos! Megkérhetlek hogy hívd ide!?-suttogtam nehogy meghallja valaki más

-Persze, azonnal szólok neki!- bólogatott Alice majd leszaladt.

Egy pillanat alatt itt voltak.
- Ugye a többiek nem vették észre?-kérdeztem
- Nem mert a fiúk egymás között beszélgetnek..bár Edwardot nem láttam de biztosan zongorázik.. És Emmett meg Rosalie már a hálószobájukban vannak!- mondta Alice

- Szóval azért kell beszélnünk..mert Rosalie elmondta nekem hogy nagyon szeretne egy saját kisbabát. Arra gondoltam hogy anya megpróbálná „feléleszteni” neki a halott magzatát.
Ijedt arckifejezést vágtak mindketten
-Tudom,tudom elég morbidul hangzik..de megpróbálhatjuk nem? Elvégre nem veszthetünk vele semmit.
- Igen,igazad van-gondolkodott el Alice
- Öhöm..megpróbálhatjuk-bólogatott anya
- Anya tudom hogy orvos szerettél volna lenni már régóta..de nem volt rá lehetőséged mert megszülettem én..és kiskoromban mindig azt mondtad, hogy „most nem kellene ebben a kisházban élnünk ha orvos lennék. Ez minden vágyam.” Szóval ha gondolod akkor lehetnél orvos..és ezzel sok meddő nő vagy vámpír helyzetét megkönnyítenéd..! De anyu nem szeretném ráderőltetni úghogy csak rajtad áll vagy bukik..
- Van benne valami..és igen végre beteljesülhetnek az álmaim. De most valahogy rá kellene koncentrálnom Rosékra.. Épp most?
- Próbáld meg légyszi!!-könyörögtünk egyszerre Aliccel
-Na..jó!-mondta majd leszorította a szemét – Fogjátok meg a kezem így szerintem könnyebb lehet!-még mindig összeszorított szemmel préselte ki magából ezt a mondatot ..majd megfogtuk a kezét.

10 perccel később

-Azthiszem sikerült-nyögte ki – de azt nemudom hogy „jó irányba” ment-e ez az energiahasáb.
- Hát előre nem tudhatjuk-majd esetleg olyan 3 nap múlva-mondtam
- Résen leszek-kuncogott Alice

22 megjegyzés:

Szia!

Annyira jó lett és nagyon tetsik, hogy Bellánk ez a képessége van és tut, hogy sikerült :) Már mint én a képek alapján ezt szűrtem le és nagyon kíváncsian várom, hogy mikor fogja elmondani Edwardnak :D Jajj annyira izgulok nagyon várom a kövit :D sok sok pusziii:Vivenna

VampireBella írta...

Szijjaa!!
örülök hogy tetszik és nemutolsósórban bella kicsit elszúrta mert nem csak oda ment rosékhoz hanem másfele is...sajnos..
holnap vagy ma készítem a kövit :D
Pusszipussz

nagyon nagyon szuper lett várom a kövi részt :)

VampireBella írta...

köszköszi!!
Wíí
sietekk!!

Nagyon jó a történet! ;)
Kíváncsi leszek a folytatásra..
Monique nagyon idegesítő jaj..kitől lesz gyereke?:S félek..nem szeretném ha cullen lenne:D hülye csaj:D

VampireBella írta...

Szia Névtelen!

De,pedig Cullen lesz az apa
Hát télleg egy kiborító nőszemély
örülök ha tetszik

szia! jajj ez rövid lett! de nagyon jó! tudom, hogy Emmettnek és Rosalie-nak lesz majd gyereke, csak annyira kiváncsi vagyok, hogy mit fognak majd hozzá szólni. meg hogy Edward mit szól majd az ő gyerekéhez.
Gondolkodtam azon, hogy ki lesz majd Monique gyerekeinek az apja, így, hogy Cullen, de fogalmam sincs. Remélem hamar kiderül.
puszi
szia

VampireBella írta...

szija!!
próbáltam lassítani kicsit!
gondolkozz még egy kicsit!!
vki manipulálni fog vkit
annyit mondhatok
:D
Puszii

Halii !!
júúhj de jótt lett !! anyám !!! Szupii !4 de hogy érted hogy félre ment és nem csak Roseékhoz ment ?? Kivel kavart éppen akkor Monique ??? mert hát na .. érted mire gondolok hogyha Rose és emett együtt voltak és feléledt a magzat akkor hát Moniquenak is együtt kelett lennie valakivel !! ???? kivel ??? ??????

szijaa!
próbáltam kitenni magmaért!!
hát kivel szokott monique kavarni??!
még most sem ugrik be?
Ki a fő célpontja?
Gondolkozzatok!
xD
Jól kifogtam rajtatok..
Pápussz

Szija:)
jajj nagyon jó lett ez a rész is:)
és nekem van tippem hogy ki Monque gyerekének az apja...de ha igaz amire gondolok én meghalok...áááááááá ugye nem edward??meg 2 gyereke lesz??áááááá nem hiszem el..már nagyon várom a következő részt:)remélem hamar jön:)és ha Edward az apja én legszivesebben kitekerném a nyakát mindegyiknek(Ednek meg Moniquenek is...)ááááááááááááá
puszi(L)(L),Rosalie

Szijajaa!!
köszi-köszi!!
hát..hát..de..de ő az.. :S
sietek..lehet hogy már ma fennt lesz!!
De Monique manipulálja és nem emlékszik semmire!

jaj tudtam h monique edwardal van mert alice nem latta a nappaliban h zongorazott volna de kis ....szegeny jasminal mi lesz??????kovi feji!!!!puszi Gigi

:D
majd megoldjak nyugi..bár nekem erről még nincs fogalmam xD
Sietek!!

Puszzi

szija:)
uhhh éreztem én...nem hiszem el...legszivesebben megfolytanám azt a nőszemélyt:)de azért kiváncsian várom a folytatást:)remélem hogy hamar jön:)

nyugii sietek!
hidd el én is utálom de kell vmi izgalom
xD
Pussziii

Hali ! NEm mondod hogy télleg Ed lesz az apa ??? basszuss !! Legszívesebben megölném azt a nőt ... :S:S Mi lesz Jasminnel ???? Bele fog halni a bánatba !!! Sztem az lenne a megoldás hogy elhagyja Edet és egyedül neveli a picit vagy vmi ilyesmi de nem az én törim és márr nagyon nagyon várom a kövit fejit !!!
Hajjráá Hajráá !!
puszi Ficsorka

de-de..elmondom ha már így rájöttetek
Nyugii!!
Megoldja...
Viszont más lesz a befejezés mint amit eredetileg terveztem mert belejöttem az írásba és hát..sokkal izgalmasabb lesz és szomorúbb :S
Lehet még ma fennt lesz a következő!
Köszii széppen!
Pus zii

jaj istenem lecci ragd fel ma ha lehet!!!!nagyon jó !!
puszi Gigi

ma már nem fogom felrakni :S
de holnap fennt lesz!

szuper lett
te mindig tudod hol kell abbahagyni
várom a fojtit




nati voltam

köszi
húzós nap...