BEZÁRT!






Mikor hazaértünk egy nagy buli fogadott minket.
- MEGLEPETÉÉÉS!-kiáltották egyszerre és utána üdvözöltük egymást..biztos vagyok benne hogyha anyu tudna sírni akkor most bizony könnyezne..az örömtől.

Gondolhattam volna hogy Alice még elintézi ezt is. Hát istenem… ez a bulimániás kiscsaj egyszerűen szuper..gondolom neten rendelte meg a kellékeket vagy valami! De hogy még erre is gondolt az hihetetlen..főleg hogy közben nem is itthon volt!

-Alice tündérke ezt te csináltad?- kérdeztem bedobva neki a huncut mosolyomat
- Igen, kicsi zöldfülű manócska…és nem hiába elég nagy ünnep lesz ma!!- mondta ravaszul majd a nyakamba ugrott és együtt forogtunk egymás ölelésében.

Később már csak azt vettem észre hogy mindenki minket néz és egy pillanatra mindenki lefagyott mi is csak nekünk a mosoly az arcunkról. Aztán Emmett elkezdett röhögni.

- Csak nem? Hát őszintén gratulálok az egymásra találásotokhoz!- elkezdett tapsolni és közben már mindenki vele röhögött köztük mi is.

Alice elkezdett közeledni a nyakamhoz míg végül rájöttem hogy mit is csinál. Egy mű harapást adott elő. Majd megadva magam hátradöntöttem a fejem. Persze ezt csak viccből csináltuk de nagyon vicces volt.

Ezt csak egyvalaki nem találta viccesnek. MONIQUE. Ez a cicababa kezdett egyre unszimpatikusabbá válni.
Egy újabb bonyodalom. Az életem fenekestől felfordult mióta először a réten jártam. De ez így jó..így legalább nem unalmas az öröklét nemigaz?

- Monique,ismerd meg a családomat..Én Carlisle vagyok. A feleségem Esme. És ők itt a fiaim Emmett,Jasper és Edward. A lányaim Alice,Rosalie. Nem utolsósorban bemutatnám Bellát és Briant és Jasmint akiket már ismersz.-mutogatott mindenkire egyenként Carlisle.
-Nagyonn,nagyonn örülök! Ez olyan édess! Egy ilyen szép nagy család így együtt! –mondta hízelgően fejét kicsit megdöntve kezeit összekulcsolva az arca mellett..mellesleg kicsit előredőlve..persze gondoltam hogy direkt van.. Az összes fiúnak elkerekedett a szeme.. még Carlislenak is. Ez félelmetes. Ez a nő mindenkit a rabjává tesz kebleinek.

- Mindannyian örülünk hogy megismerhettünk téged és remélem sok örömben lesz részed az itt töltött hónapjaid alatt.

- Annak örömére hogy Bella hazatért és Briannal eljegyezték egymást és Edward és Jasmin megint együtt van ….Kezdőődhet a buliiiiii! –vágott közbe Alice nagy szerencsémre

Hirtelen bekapcsolt a hifi és hatalmas erőkkel döngött a ház a zenétől. Elkezdtek villogni a disco fények, a disco gömb.

Nem nagy meglepetésemre Monique félrelökött mindenkit és beállt középre szólózni.
Elkezdett „sztriptízelni” csak éppen nem dobta le a ruháit. Még jó. Hát már komolyan mondom tényleg elegem van belőle. Kihívta Edwardot maga mellé és ez már tényleg pofátlanság mert Edward rácsapott a fenekére.
Odamentem és mindkettőnek adtam egy óriási pofont. Nem bántam meg. Megérdemelték.

- Hohóó Edyke mitcsinálsz?? Nyilvánosan??-röhögött Emmett de mihelyst meglátta hogy mindenki dühösen néz rá...abbahagyta

- Légyszives hagyjátok abba! Ha ezt akarod nem bánom de akkor inkább ne az orrunk előtt!- mondtam meggondolatlanul amit én sem gondoltam egész komolyan.

Felrohantam. Ha tudtam volna sírni azt tettem volna.
Lentről hallottam hogy Alice és Rosalie elkezdi szidni a többieket.

- SZÉGyELJÉTEK MAGATOKAT! HOGY KÉPZELTÉTEK? FŐLEG MOST MIKOR KEZDENEK RENDBEJÖNNI A DOLGOK! MONIQUE JOBB LESZ HA MEGHÚZOD MAGAD MIELŐTT MÉG ELBÁNUNK VELED!-mondták felváltva

Majd halottam ahogy felfutnak Rosalieval a lépcsőn.

10 megjegyzés:

nagyon jó bar egy kicsit lehetne hosszabb is de ezt csak mondom!!nah am nagyon jó csak így tovább!!kövi feji minél hamarabb!!
puszi Gigi

Szia Gigi!
Hát azért nem tudok hosszabbat írni mert nincs túl sok időm rá azaz igazság.!
főleg most így félévkor..
de ígérem megpróbálok minél többet és hosszabbakat frisselni

Szija:)
nagyon jó lett ez a rész is...
áááá azt a Monique meg legszivesebben megtépném uuuuuuuuuuuh de utálom...
d azért lehetet volna hosszabb is de megértem hogy nincs időd irni...
puszi,Rosalie

u.i:remélem hogy hamar lesz friss

Szia Rosalie!
Először is mindnekinek köszönöm!
Hidd el én is ki nem állhatom xD
hát igen időhiányban szenvedek!

ma megprónálok felrakni egy újabbat
Puszii

szia!

van egy olyan érzésem, hogy Monique-nak van egy olyan különleges képessége, hogy el tudja bájolni a férfiakat, vagy valami hasonló... persze lehet, hogy tévedek, de el tudom képzelni. Várom a folytatást!!

puszi
nicolle

hát igenn,,igenn lehet hogy közrejátszik valami hogy odavannak érte a pasik!!
sietek hidd el!

puszi VampireBella

nagyon jó lett
uh én azon lepődtem meg amikor azt írtad hogy mág carlislenak is kikerekedet a szemme
uh ezt nem gondoltam volna
naon teccik
jaah és még annyit angieről lécci tegyél fel egy másik képet
ennyi

nati voltam

hát igenn...gerjednek a pasikákk
ennek örülök
oks raktam fel szebbet!

puszi:VampireBella

köszi az új képet ngie ről
nagyon cukki
amugy nem lehet rossz véleményt írni róla csak annyit hogy rövidek a fejik
de télleg ennyi



nati voltam

szerintem is cukii
:D
hát igen rövidek csak időhiányban szenveedek!

Puszii:VampireBella